Sunday, April 1, 2012

Aktiviti pesisir pantai Sari Mawar Chalet

Assalamualaikum, pada kebiasaannya pada musim februari hingga Mei, ramai rakan-rakan kita yang sudah biasa datang ke sini akan datang sekurang-kurangnya sebulan sekali kerana di samping bercuti mereka akan mengadakan aktiviti menjala udang,ketam ikan dan sebagainya,kepada kawan-kawan yang nak datang tapi tiada jala atau pukat pihak chalet ada menyediakan kelengkapannya :) jadi jom kita sama-sama tgk gambar-gambar Mr Go bersama keluarga dan rakan-rakan daripada Kluang bersama tangkapan mereka,sekali tarik pukat je kt pesisir pantai Sari Mawar Chalet,dah memang rezeki diorang..jom tgk..
Ikan-ikan yang diperolehi
Lobster pun ada
Besarnya ketam


Mr Go bersama hasil tangkapanya

pilih-pilih.

buat gulai masak lemak cili api pon sodap..

mahal ni kalau beli kat kedai,kat sini tarik pukat je,insyAllah dapat

3 comments:

  1. Saya pernah menginap disini,tapi pada dis 2011,tengkujuh teruk mase tu,xleh tido mlm sbb ade org kabo ade tsunami kecik..berminat btol kalau bab2 memukat ni..memg selalu pada awal tahun ke?bagaimana dgn peralatan ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf lambat reply cik .Terima kasih cik kerana memilih chalet kami . ohh mmg ramai customer suka aktiviti memukat di chalet . ada rezeki mereka mmg dapat byk ikan . ya mengikut musim juga . untuk aktiviti menangkap ketam dan udang pada awal bulan 2,3,4 . untuk mencandat sotong pada bulan 6 dan 7 . untuk memancing mengikut pasang surot air laut .
      untuk peralatan kami ada juga sediakan . untuk sebarang pertanyaan cik boleh hubungi kami ditalian 076874595 (pejabat)

      Delete
  2. senyap jer blog nie, x de update pun..

    ReplyDelete